ثبت نام دوره كارداني پودماني غيرحضوري دانشگاه جامع علمي كاربردي
 
پرتال دانشجویان IT علمی کاربردی کازرون
 

به گزارش روابط عمومي دانشگاه جامع علمي كاربردي، دكتر محمدرضا عصاری ، مديرآموزش‌هاي عالی آزاد و خاص دانشگاه با اعلام اين خبر افزود: متقاضيان جديد ثبت‌نام در دوره كارداني علمي كاربردي پودماني غيرحضوري مديريت خانواده و همچنين دانشجويان دوره‌هاي قبل ، مي‌بايست در زمان مقرر با مراجعه به دفاتر پستي سراسر كشور نسبت به خريد كارت اعتباري و دفترچه راهنماي ثبت‌نام به مبلغ 50 هزار ريال اقدام نمايند.

دكتر عصاری در ادامه اظهار داشت: داوطلبان پس از مطالعه دفترچه مي‌بايست به سامانه ثبت‌نام اينترنتي دوره كارداني پودماني غيرحضوري مديريت خانواده به آدرس http://reg.uast.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت ‌نام خود اقدام نمايند. وي افزود: اين دوره شامل 12 پودمان با رويكردهاي مهارتي متنوع مانند حقوق خانواده ، مشاوره‌خانواده ، روانشناسي و تعليم و تربيت كودكان ، اقتصاد و برنامه‌ريزي خانواده ، آداب معاشرت و همسرداري و جمعيت ، بهداشت و فوريت‌هاي پزشكي ، مجموعه‌اي جامع از مهارت‌هاي علمي كاربردي را در اختيار اعضاء خانواده قرار مي‌دهد.

دكتر عصاری در ادامه اظهار داشت: در اين ميان برخي پودمان‌هاي اختياري نظير دكوراسيون و تزئينات داخلي ، پرورش گلهاي زينتي ، آشپزي و سفره‌آرايي و كاربري كامپيوتر بر غنا و تنوع اين دوره افزوده است و دانشجويان اين دوره با امكان انتخاب دو پودمان هم‌زمان در هر پودمان تحصيلي ، حداقل در3 سال امكان كسب همه مهارت‌ها را داشته و به دريافت مدرك رسمي كارداني علمي كاربردي پودماني در دوره مديريت خانواده از سوي دانشگاه جامع علمي كاربردي نايل مي‌شوند و امكان ادامه تحصيل در مقطع بالاتر را در تمامي دانشگاه ها خواهند داشت. مديرآموزش‌هاي عالی آزاد و خاص دانشگاه جامع علمي كاربردي افزود: پودمان‌ها در قالب لوح فشرده به همراه جزوه يا كتاب قابل ارايه مي‌باشد. دكتر عصاری در ادامه اظهار داشت: شهريه ثبت‌نام در هر يك از پودمان هاي آموزشي اين دوره براي ورودي هاي نيمسال اول تحصيلي 82-1381 تا قبل از نيمسال اول تحصيلي 88-1387 مبلغ سيصد و سی هزار ريال بوده و شهريه هريك از پودمان هاي آموزشي اين دوره براي ورودي هاي نيمسال اول تحصيلي 88-1387 به بعد مبلغ سيصدوشصت و سه هزار ريال مي باشد . مديرآموزش‌هاي عالی آزاد و خاص دانشگاه جامع علمي كاربردي در خاتمه گفت : تنها شرط پذيرش در اين دوره داشتن مدرك ديپلم دوره متوسطه بوده و هيچ‌گونه شرط ديگري از جمله معدل ، جنسيت و سن وجود ندارد ، همچنين اين دوره فاقد معافيت تحصيلي مي باشد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

این وبلاگ به همت جمعی از دانشجویان رشته فناوری اطلاعات دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون جهت همیاری دانشجویان و سهولت در دریافت مطالب آموزشی (کتاب و جزوه ) و همچنین ارائه اخبار دانشگاه و انجمن علمی و اطلاع از آخرین اخبار در حوزه فناوری اطلاعات پایه گذاری و فعالیت میکند.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرتال دانشجویی و آدرس it-box.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


این صفحه را به اشتراک بگذارید